468/2020

Αριθμός Απόφασης/Έτος:
468/2020
Πολιτικό όργανο:
Συνεδρίαση:
Ημερομηνία ανάρτησης:
2021-02-09 09:54
Ηλεκτρονικό αρχείο:
Θέμα:

Έγκριση της τεχνικής έκθεσης: “Προμήθεια ηλεκτρονικών
υπολογιστών και λοιπού εξοπλισμού προς κάλυψη αναγκών για
την αποφυγή της διάδοσης του κορονοϊού COVID-19”.

Περίληψη:

Εγκρίνει την υπ’ αριθ. 25091/30-12-2020 Τεχνική έκθεση της Δ/νσης Οργάνωσης Προγραμματισμού και Πληροφορικής, ως κάτωθι:
Τ Ε Χ Ν Ι Κ Η Ε Κ Θ Ε Σ Η
Με την παρούσα τεχνική έκθεση προβλέπεται η προμήθεια προϊόντων, ανταλλακτικών και περιφερειακών που αφορούν τα υπολογιστικά συστήματα με σκοπό να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες της υπηρεσίας.
Τα προϊόντα θα έχουν εγγύηση σύμφωνα με τις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής.
Σε περίπτωση βλάβης οποιουδήποτε προϊόντος κατά την διάρκεια της εγγύησής του, ο ανάδοχος οφείλει να παραλάβει το προϊόν από τον Δήμο μας ή να φροντίσει για την μεταφορά του ελαττωματικού προϊόντος από την έδρα του Δήμου στις εγκαταστάσεις του με χρέωση η οποία βαρύνει τον ίδιο, να επιδιορθωθεί και να επιστρέψει στον Δήμο και συγκεκριμένα στο τμήμα ΤΠΕ.
Η παράδοση των υλικών που αναφέρονται στο παράρτημα 2. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ θα παραδοθούν στο ΜΠΟ ΡΙΒΑΖ στην διεύθυνση Ήρας 1 και συγκεκριμένα στο computer room στον 1ο όροφο.
Τα προϊόντα μπορούν να αντικατασταθούν από κάποια άλλα τα οποία θα έχουν τα ίδια ή ανώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά με τα αρχικά.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
Α/Α Είδος Τεχνικά Χαρακτηριστικά Τιμή Τεμ. Σύνολο
1 Switch TP-LINK T1600G-52PS(TL-SG2452P) 48-PORT GIGABIT POE+ SMART SWITCH 450,00 2 900,00
2 Server DELL Server PowerEdge R540 2U/Xeon Silver 4210R/16GB/2x480GB SSD SATA MIX USE/H730P+ 2GB/2 PSU/5Y NB (471440875-6-7) 2600,00 1 2600,00
3 πολύμπριζα Gembird SPG3-B-6C 11,00 10 110,00
4 Μπαταρίες motherboard Panasonic Lithium Power CR2032 (12τμχ) 5,60 2 11,20
5 Tester cable δικτύου EQUIP 129964 LAN TESTER 35,00 1 35,00
6 Δίσκοι ssd Samsung 860 Evo 250GB 40,00 10 400,00
7 kvm switch APPROX KVM SWITCH 4 PC 61,00 1 61,00
8 Εκτυπωτής Epson EcoTank L3150 190,00 1 190,00
9 Ups Powerwalker Basic VI 2200 STL 150,00 18 2700,00
10 Usb sticks TRANSCEND TS32GJF700 JETFLASH 700 32GB 6,00 10 60,00
11 Κάρτες δικτύου D-LINK DGE-528T GIGABIT PCI CARD 12,00 5 60,00
12 Router TP-LINK TL-ER6120 SAFESTREAM 5-PORT GIGABIT DUAL-WAN VPN ROUTER 250,00 2 500,00
13 Wifi usb adapter TP-LINK ARCHER T2U PLUS AC600 HIGH GAIN WIRELESS DUAL BAND USB ADAPTER 17,00 3 51,00
14 Οπτικές ίνες MikroTik QSFP+ Optical Fiber Cable 1m 32,00 5 160,00
15 Δίσκος ssd Transcend SSD230 1TB 115,00 2 230,00
16 Δίσκος ssd Samsung 860 Evo 2TB 270,00 1 270,00
Σύνολο 8.338,20
ΦΠΑ 2.001,17
Σύνολο με ΦΠΑ 10.339,37

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ
Άρθρο 1ο – Αντικείμενο
Η προμήθεια αφορά προϊόντα και αναλώσιμα τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων.
Άρθρο 2ο – Ισχύουσες διατάξεις
Για την υλοποίηση των ανωτέρω ενεργειών εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν. 3463/2006 (ΔΚΚ), του Π.Δ. 80/2016, του Ν. 3852/2010, του Ν. 4412/2016, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.

Άρθρο 3ο – Περιεχόμενο υλοποίησης
Η προμήθεια αφορά προϊόντα τα οποία παρουσιάζονται στο παράρτημα 2. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ και αφορούν το τμήμα ΤΠΕ του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων και περιλαμβάνει την παράδοσή τους στο κτήριο του ΜΠΟ ΡΙΒΑΖ και συγκεκριμένα στην διεύθυνση Ήρας 1 στο Λουτράκι.
Άρθρο 4ο – Ευθύνη Αναδόχου, Αποζημίωση
Ο Ανάδοχος, είναι υποχρεωμένος να διαθέτει Προσωπικό ασφαλισμένο στους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς και παραμένει ο μόνος υπεύθυνος σε περίπτωση ατυχήματος του Προσωπικού του, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των ανατεθέντων εργασιών και ουδεμία ευθύνη φέρει ο Δήμος.
Άρθρο 5ο – Διάρκεια ανάθεσης
Η διάρκεια της εργασίας, ορίζεται το χρονικό διάστημα 1 μήνα από την ημερομηνία της υπογραφής του Συμφωνητικού.
Άρθρο 6ο – Δαπάνες δημοσίευσης
Κάθε δαπάνη που απαιτείται για την εκτέλεση της παρούσας εργασίας βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την Ανάδοχο Εταιρεία.
Όλα τα έξοδα της εργασίας, καθώς και οι ασφαλιστικές εισφορές του Προσωπικού, οι φόροι κάθε φύσης, τέλη, άδειες και επιδόματα του Προσωπικού και γενικά όλες οι κρατήσεις προς τρίτους, βαρύνουν αποκλειστικά την Ανάδοχο Εταιρεία, εκτός του ΦΠΑ, ο οποίος βαρύνει τον Δήμο.
Άρθρο 7ο – Πληρωμή
Η αμοιβή του Αναδόχου για την εκτέλεση της ως άνω εργασίας θα καταβληθεί με χρηματικά εντάλματα εκδιδόμενα σε βάρος της οικείας πίστωσης του δημοτικού προϋ/σμού, εφόσον έχει τακτοποιήσει προηγουμένως τις πάσης φύσεως υποχρεώσεις που τον βαρύνουν και απορρέουν από την οικεία Σύμβαση και έχει ολοκληρωθεί καλώς η παράδοση των προϊόντων χωρίς αντιρρήσεις και εν γένει προβλήματα.
ΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Η υλοποίηση της ανωτέρω προμήθειας, θα πραγματοποιηθεί μετά από σχετική απόφαση του Δημάρχου περί απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3463/06 (Δ.Κ.Κ.) άρθρο 209, όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και τις διατάξεις του Ν.4412/2016 και του Π.Δ. 80/2016. Η Δαπάνη της προμήθειας θα βαρύνει τον ΚΑ 10-7134.006 του σκέλους των εξόδων του εκτελούμενου Δημοτικού Προϋπολογισμού 2020, με τίτλο: Προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών και λοιπού εξοπλισμού προς κάλυψη αναγκών για την αποφυγή της διάδοσης του κορονοϊού COVID-19.

Η έγκριση των δαπανών που προκύπτουν και η διάθεση των σχετικών πιστώσεων θα γίνουν με Απόφαση Δημάρχου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4555/2018.

2021-02-09T09:54:20+00:00 Φεβρουάριος 9th, 2021|
Back