Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ του Δήμου Λουτρακιου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων

Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ του Δήμου Λουτρακιου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων 2024-10-01T09:25:19+00:00

 

Στα πλαίσια του Έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» από τους Δήμους της χώρας σύμφωνα με το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0  το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενισχύει τους ελληνικούς Δήμους μέσω της χρήσης σύγχρονων τεχνολογιών, την ηλεκτρονική διεκπεραίωση υποθέσεων και την χωροταξική διάρθρωση, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς και ομάδων ειδικών κατηγοριών. Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου μας, είναι από τα επιλέξιμα ΚΕΠ 

Στο πλαίσιο αυτό,  αναβαθμιστήκαν  οι  υποδομές  των ΚΕΠ σε δύο βασικά επίπεδα: 

  1. την ανακαίνιση των κτιριακών υποδομών των ΚΕΠ μέσω αντίστοιχων εργασιών (ανακαινίσεις δαπέδων, φωτιστικών σωμάτων, εγκατάσταση επιγραφών κ.α) 
  2. την προμήθεια tablets για την χρήση της εφαρμογής gov.gr wallet για τον έλεγχο ηλεκτρονικών εγγράφων που προσκομίζουν οι πολίτες στα ΚΕΠ και δράσεις εκσυγχρονισμού των πληροφοριακών υποδομών τω ΚΕΠ:

 

Ειδικότερα για το 2ο βασικό επίπεδο υλοποιήθηκε η προμήθεια  εξοπλισμού πληροφορικής για την υλοποίηση της δράσης εκσυγχρονισμού των πληροφοριακών υποδομών των ΚΕΠ του Δήμου, σύμφωνα με τις  απαιτήσεις του Έργου που περιλαμβάνουν:

      

  • προμήθεια μηχανογραφικού εξοπλισμού (Η/Υ, Εκτυπωτών, tablets για την χρήση της εφαρμογής gov.gr wallet ) για τους χρήστες των ΚΕΠ. 
  • Υλοποίηση Συστήματος διαχείρισης επισκεπτών στο ΚΕΠ Λουτρακίου. Το Σύστημα θα αποτελείται από το σύστημα εκτύπωσης του αριθμού προτεραιότητας καθώς και από τη μονάδα ενημέρωσης του πολίτη για τη σειρά προτεραιότητας. Μέσω web based εφαρμογής η οποία θα είναι hosted στο G-cloud θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι πολίτες να κλείνουν ραντεβού στα επιλεγμένα ΚΕΠ και να παίρνουν αριθμό προτεραιότητας για την εξυπηρέτηση τους. Από την ίδια εφαρμογή θα μπορούν να ενημερώνονται τα στελέχη των ΚΕΠ για τα προγραμματισμένα ραντεβού. Η ίδια λειτουργικότητα θα διατίθεται και για τους πολίτες που επισκέπτονται τα ΚΕΠ χωρίς ραντεβού. 
  • Προμήθεια tablets μέσω των οποίων θα διατίθεται εφαρμογή για την υπογραφή εγγράφων από τους εξυπηρετούμενους πολίτες καθώς και εφαρμογή αξιολόγησης από αυτούς των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Ο συνολικός Π/Υ του έργου ανήλθε στο ποσό των 40.200,80€ κι υλοποιήθηκε με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU» στα πλαίσια του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» 

Επιστροφή