ΕΝΙΑΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΝΕΡΟΥ α΄_22/7

ΕΝΙΑΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΝΕΡΟΥ α΄_22/7

ΕΝΙΑΙΟ ΔΕΛΤΙΟ ΝΕΡΟΥ α΄_22/7

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ

 

Από σήμερα εγκαινιάζεται η τακτική δημοσίευση Ενιαίων Δελτίων Νερού τόσο για την Δ.Ε. Αγίων Θεοδώρων όσο και για την Δ.Ε. Λουτρακίου-Περαχώρας μετά τα οξυμένα προβλήματα επάρκειας του προηγούμενου 10ημέρου.

Στο παρόν διατυπώνονται οι γενικοί κανόνες επικοινωνίας και ενημέρωσης των καταναλωτών καθώς και η διάκριση των αρμοδιοτήτων του προσωπικού της ΔΕΥΑ, προκειμένου να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αντιμετώπιση της λειψυδρίας.

 

Οδηγίες επικοινωνίας

Για την συνεχή ενημέρωσή τους για την εξέλιξη και την πορεία επίλυσης των προβλημάτων υδροδότησης, για την αναφορά βλαβών και για τον προγραμματισμό της διανομής του νερού στις διάφορες περιοχές, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα της επόμενης παραγράφου.

Για την εξασφάλιση ακρίβειας και αμεσότητας της ενημέρωσης και την αποφυγή λαθών οι καταναλωτές πρέπει να δηλώνουν απαραίτητα τον αριθμό καταναλωτή της παροχής τους και τηλέφωνο επικοινωνίας.

 

Τηλέφωνα επικοινωνίας

  1. Τηλέφωνο αναγγελίας βλαβών σε 24ωρη βάση: 2744028361

Αρμόδιοι υπάλληλοι: Καμπανός Σπυρίδων – Μάγειρας Αναστάσιος

  1. Δ.Ε. Λουτρακίου-Περαχώρας: 2744069551-2 (ώρες 08:00-15:00)

Αρμόδιοι υπάλληλοι: Σκούρτης Ευάγγελος – Σταματελάτου Ασημίνα – Μίχα Ευρυδίκη

  1. Δ.Ε. Αγίων Θεοδώρων: 2741062365 (ώρες 08:00-15:00)

Αρμόδια υπάλληλος: Σταφυλά Ιουλία

 

Διάκριση αρμοδιοτήτων

Βασικός όρος για την μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα της ομάδας δράσης κατά της λειψυδρίας είναι η εξασφάλιση της αποκλειστικής απασχόλησης και της προσήλωσης καθενός στα καθήκοντα που του έχουν ανατεθεί. Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε για την τήρηση των παρακάτω:

  • Οι καταναλωτές να αποφεύγουν να απασχολούν τους υπαλλήλους της προηγούμενης παραγράφου με άλλα ζητήματα εξυπηρέτησης για τα οποία μπορούν να απευθύνονται στο λοιπό διοικητικό προσωπικό.
  • Γνωστοποιείται ότι το σύνολο του προσωπικού της Τεχνικής Υπηρεσίας ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, καθώς ασχολείται με την αποκατάσταση βλαβών, την εκτέλεση εργασιών διανομής του διαθέσιμου νερού και τον έλεγχο των καταναλώσεων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό της Τ.Υ. μέσω μηνυμάτων SMS.

 

Όπως θα διαπιστώσετε στα επόμενα δελτία το λιγοστό προσωπικό της επιχείρησης συνεχίζει να δίνει την μάχη σε 24ωρη βάση, σε συνθήκες ακραίων θερμοκρασιών με στόχο την εξασφάλιση του νερού για όλους τους καταναλωτές με δίκαιο τρόπο χωρίς διακρίσεις.

Σας καλούμε να σεβαστείτε και να σταθείτε συμπαραστάτες σ’ αυτήν την προσπάθεια περιορίζοντας την κατανάλωση νερού αποκλειστικά εντός των οικιών, σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα που αποφάσισε το ΔΣ της ΔΕΥΑΛ-Αγ.Θ.

Η ανοχή απέναντι στα φαινόμενα σπατάλης και αλόγιστης χρήσης θα είναι μηδενική.

 

Ο Διευθυντής Τ.Υ.

 Τάσος Κ. Μαστραντωνάκης

Μηχανολόγος Μηχανικός ΠΕ

2024-07-22T14:59:02+00:00 Ιούλιος 22nd, 2024|, Νέα, Συμαντικά|
Back