Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου, σε συνεργασία και με την υποστήριξη του Δήμου Λουτρακίου- Περαχώρας- Αγ. Θεοδώρων για ακόμη μία χρονιά υλοποιεί εκτεταμένες καμπάνιες για το «Πάσχα 2024».
Η καμπάνια περιλαμβάνει συντονισμένη προβολή σε ραδιόφωνο και Social Media με στόχευση στο κοινό του Νομού Αττικής, με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας εκτός θερινής σεζόν. Η αγορά των Αθηνών συνεχίζει να είναι ένας από τους βασικούς στόχους για προβολή και προώθηση του προορισμού καθώς τόσο η εγγύτητα όσο και η πληθυσμιακή δυναμική της, αποτελούν ανεξάντλητη δεξαμενή επισκεπτών, που τονώνουν την επισκεψιμότητα.
Οι καμπάνιες που τρέχουν σε ραδιοφωνικούς ομίλους με υψηλή ακροαματικότητα έχει αποδειχτεί ως μία προβολή με high impact για την αγορά των Αθηνών:
- Ραδιοφωνικές καμπάνιες σε Λάμψη FM, Rock FM & Athens Dee Jay
Το μήνυμα που επικοινωνούμε: “Πάσχα σαν σε Νησί! Αλλά κοντά στην Αθήνα χωρίς αεροπλάνα και καράβια. Σε 1 ώρα είσαι εκεί. www.visitoutraki.com
- Καμπάνια στα social media του visitloutraki:
https://www.instagram.com/p/C6GXr75NA3r/ https://www.facebook.com/VisitLoutraki/videos/386932037664713
Η δράση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του εγκεκριμένου «Σχεδίου Δράσεων Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, έτους 2024».