Έγκριση τεχνικών εκθέσεων:
• Προμήθειας εξοπλισμού πληροφορικής (Η/Υ, Ηardware) ,
• Προμήθειας προγραμμάτων H/Y.
Εγκρίνει τις υπ’ αριθ. Τεχνικές εκθέσεις της Δ/νσης Οργάνωσης Προγραμματισμού και Πληροφορικής, ως κάτωθι:
1) 22430/27-11-2020
ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Με την παρούσα τεχνική έκθεση προβλέπεται η προμήθεια κεντρικών μονάδων υπολογιστών, οθόνες, περιφερειακά και ανταλλακτικά υπολογιστών με σκοπό να καλύψουν τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Οι κεντρικές μονάδες θα έχουν εγκατεστημένο αυθεντικό λειτουργικό σύστημα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και συγκεκριμένα θα υποστηρίζουν τις εκδόσεις των windows 7 και άνω. Στην κάθε μονάδα θα υπάρχει αυτοκόλλητο ταμπελάκι το οποίο θα πιστοποιεί την γνησιότητα του παραπάνω λειτουργικού συστήματος μαζί με το σειριακό αριθμό (serial number) και την έκδοση του λειτουργικού συστήματος. Οι κεντρικές μονάδες μπορούν να είναι ανακατασκευασμένες με την συνοδεία σχετικής εγγύησης.
Η εγγύηση της κάθε κεντρικής μονάδας θα είναι τουλάχιστον ενός έτους και θα περιλαμβάνει την εργασία, τα μεταφορικά και τα ανταλλακτικά σε οποιαδήποτε βλάβη προκύψει στο παραπάνω διάστημα, σύμφωνα πάντα με την ορθή και ενδεδειγμένη χρήση τους από τον κατασκευαστή.
Η εγγύηση στα υπόλοιπα περιφερειακά θα είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εκάστοτε κατασκευαστή και σε καμία περίπτωση κάτω του ενός έτους. Τέλος, η γλώσσα του λειτουργικού συστήματος θα είναι στην Ελληνική γλώσσα με προεγκατεστημένη γλώσσα πληκτρολογίου τα Ελληνικά και τα Αγγλικά.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
Α/Α Είδος Τεμ. Τεχνικά Χαρακτηριστικά Τιμή χωρίς φπα Σύνολο
1 Κεντρική μονάδα 16 Intel Core i5 2400 – 3.1 GHz
Grafic card with vga & hdmi output
8 GB DDR3
1 x 240GB SSD
1 x 240GB hdd
DVD-RW
Πληκτρολόγιο / Ποντίκι
Windows 7 GR 201 3216
2 Οθόνη 7 22 ή 23 ιντζών , LED, 1920×1080, VGA 85 595
ΣΥΝΟΛΟ 3811
ΦΠΑ 914,64
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ 4725,6
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ
Άρθρο 1ο – Αντικείμενο
Η εργασία αφορά προμήθεια κεντρικών μονάδων υπολογιστών και περιφερειακών τα οποία θα καλύψουν τις υπηρεσιακές ανάγκες η οποία είναι η αναβάθμιση του εξοπλισμού των υπαλλήλων του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων.
Άρθρο 2ο – Ισχύουσες διατάξεις
Για την υλοποίηση των ανωτέρω ενεργειών εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν. 3463/2006 (ΔΚΚ), του Π.Δ. 80/2016, του Ν. 3852/2010, του Ν. 4412/2016, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
Άρθρο 3ο – Περιεχόμενο υλοποίησης
Η προμήθεια αφορά κεντρικές μονάδες και περιφερειακά τα οποία παρουσιάζονται στον ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ.
Άρθρο 4ο – Ευθύνη Αναδόχου, Αποζημίωση
Ο Ανάδοχος, είναι υποχρεωμένος να διαθέτει Προσωπικό ασφαλισμένο στους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς και παραμένει ο μόνος υπεύθυνος σε περίπτωση ατυχήματος του Προσωπικού του, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των ανατεθέντων εργασιών και ουδεμία ευθύνη φέρει ο Δήμος.
Άρθρο 5ο – Διάρκεια ανάθεσης
Η διάρκεια της παραλαβής των προϊόντων, ορίζεται το χρονικό διάστημα των 10 ημερών από την ημερομηνία της υπογραφής του Συμφωνητικού.
Άρθρο 6ο – Δαπάνες δημοσίευσης
Κάθε δαπάνη που απαιτείται για την εκτέλεση της παρούσας ανάθεσης βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την Ανάδοχο Εταιρεία.
Όλα τα έξοδα της εργασίας, καθώς και οι ασφαλιστικές εισφορές του Προσωπικού, οι φόροι κάθε φύσης, τέλη, άδειες και επιδόματα του Προσωπικού και γενικά όλες οι κρατήσεις προς τρίτους, βαρύνουν αποκλειστικά την Ανάδοχο Εταιρεία, εκτός του ΦΠΑ, ο οποίος βαρύνει τον Δήμο.
Άρθρο 7ο – Πληρωμή
Η αμοιβή του Αναδόχου για την εκτέλεση της ως άνω εργασίας θα καταβληθεί με χρηματικά εντάλματα εκδιδόμενα σε βάρος της οικείας πίστωσης του δημοτικού προϋ/σμού, εφόσον έχει τακτοποιήσει προηγουμένως τις πάσης φύσεως υποχρεώσεις που τον βαρύνουν και απορρέουν από την οικεία Σύμβαση και έχει ολοκληρωθεί καλώς η εργασία χωρίς αντιρρήσεις και εν γένει προβλήματα.
ΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Η υλοποίηση της ανωτέρω προμήθειας, θα πραγματοποιηθεί μετά από σχετική απόφαση του Δημάρχου περί απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3463/06 (Δ.Κ.Κ.) άρθρο 209, όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και τις διατάξεις του Ν.4412/2016 και του Π.Δ. 80/2016. Η Δαπάνη της προμήθειας θα βαρύνει τον Κ.Α. 10-7134.001 του σκέλους των εξόδων του εκτελούμενου Δημοτικού Προϋπολογισμού 2020, με τίτλο: Προμήθεια εξοπλισμού Πληροφορικής (Η/Υ, Hardware).
2) 21627/18-11-2020
ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Με την παρούσα τεχνική έκθεση προβλέπεται η προμήθεια λογισμικού που θα εξυπηρετήσει την τεχνική υπηρεσία όσον αφορά τον σχεδιασμό κτηρίων, εσωτερικών χώρων, αρχιτεκτονική τοπίου και του λογισμικού διαχείρισης του φυσικού server.
Η προμήθεια του ενός λογισμικού αφορά την Τεχνική Υπηρεσία και κρίνεται σκόπιμη καθώς επιτρέπει την γρήγορη και εύκολα αντιληπτή απεικόνιση αρχιτεκτονικών μελετών της Τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου. Η προμήθεια των άλλων λογισμικών σχετίζονται με το τμήμα ΤΠΕ και αφορά την διαχειριστική υποδομή του φυσικού server με στόχο την αδιάλειπτη λειτουργία του και τις απομακρυσμένες συνδέσεις των υπολογιστών είτε μέσω προγράμματος είτε μέσω απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας.
Τα λογισμικά θα είναι αυθεντικά και καινούρια και θα μπορούν να δέχονται ενημερώσεις ασφαλείας ή λειτουργικότητας σύμφωνα με τις διαθέσιμες ενημερώσεις – ανακοινώσεις του κατασκευαστή.
Οι άδειες του λογισμικού θα είναι σε DVD ή CD με ένδειξη του κωδικού ενεργοποίησης του λογισμικού σε κάθε ένα από αυτά. Σε περίπτωση που οι άδειες χρήσης δεν συνοδεύονται με φυσικό μέσω όπως ένα dvd ή usb, μπορούν να δοθούν σε ηλεκτρονική μορφή με την προϋπόθεση ότι θα συνοδεύονται από τον κωδικό γνησιότητας (serial number) του λογισμικού με μοναδικό κωδικό ενεργοποίησης.
Ο ανάδοχος που θα διαθέσει το λογισμικό οφείλει και να το υποστηρίξει για 1 χρόνο σε βασικά στάδια υλοποίησης όσον αφορά την εγκατάσταση και την αρχική παραμετροποίηση σύμφωνα με της ανάγκες της Τεχνικής Υπηρεσίας και του τμήματος ΤΠΕ του Δήμου.
Η γλώσσα λειτουργίας και διαχείρισης του λογισμικού θα πρέπει να είναι στην Ελληνική γλώσσα. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατόν λόγω προδιαγραφών που έχει ορίσει ο κατασκευαστής του εν λόγω λογισμικού, τότε η γλώσσα του λογισμικού θα πρέπει να είναι απαραίτητα στην Αγγλική γλώσσα.
Επίσης, προβλέπεται η προμήθεια λογισμικού για την διαχείριση των βλαβών, της αποθήκης και των υπαλλήλων σε σχέση με το Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Ο στόχος της προμήθειας αυτής είναι η αποτελεσματική διαχείριση των καθημερινών εργασιών που προκύπτουν και αφορούν το τμήμα ΤΠΕ, τις βλάβες, τις προμήθειες, την αποθήκη, το ημερολόγιο αλλά και τον προγραμματισμό.
Το λογισμικό θα είναι σε περιβάλλον web και θα μπορεί να προσπελαστεί από οποιονδήποτε browser όπως Mozilla Firefox, Chrome, Internet Explorer. Θα έχει την δυνατότητα να συνδέεται με ασφάλεια σε webserver και να διαθέτει απαραίτητα τα τρία παρακάτω χαρακτηριστικά:
1. Ασφαλής σύνδεση στο domain με πρωτόκολλο https (secure)
2. Διαθεσιμότητα web server >99,5 %
3. Ισχυρός κωδικός πρόσβασης
Ο προμηθευτής θα φροντίζει για όλα τα απαραίτητα update τα οποία εγγυώνται την ασφάλεια και την λειτουργικότητα του προγράμματος.
Το πρόγραμμα θα δοθεί στην Ελληνική γλώσσα και ο προμηθευτής θα είναι υπεύθυνος και την αδιάλειπτη λειτουργία του. Το πρόγραμμα θα έχει ενσωματωμένο email client με δυνατότητα καταχώρησης των email στην κάθε εγγραφή και συσχετισμός τους με οποιοδήποτε γεγονός ή ticket.
Ο προμηθευτής θα φροντίσει για την αγορά χώρου hosting – server για την φιλοξενία του προγράμματος, θα φροντίσει να κάνει όλες τις τεχνικές ενέργειες και ρυθμίσεις που απαιτούνται και θα έχει την μοναδική ευθύνη της αδιάλειπτης διαθεσιμότητας.
Τέλος θα φροντίσει, για την αναγκαία παραμετροποίηση της εφαρμογής, μέχρι αυτή να καταστεί λειτουργική σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας και θα παρέχει υποστήριξη σε οποιαδήποτε ανάγκη προκύψει.
Η παράδοση των υλικών που αναφέρονται στο παράρτημα 2. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ θα παραδοθούν στο τμήμα ΤΠΕ που βρίσκεται στο ΜΠΟ ΡΙΒΑΖ στον 1ο όροφο.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
Α/Α Είδος Τεμ. Τεχνικά Χαρακτηριστικά Τιμή χωρίς φπα Σύνολο
1 Λογισμικό 1 SketchUp pro 271 271
2 Άδειες RMD server 2 Microsoft Windows 2019 Server 64-bit 5 User Cals English CAL DSP 140 280
3 Custom CRM for IT 1 Διαχείριση βλαβών, emails, Ticketing και αποθήκης 2000 2000
4 Λογισμικό 1 AnyDesk 12 μήνες 250 250
5 Λογισμικό 1 Vmware esxi 780 780
ΣΥΝΟΛΟ 3581,00
ΦΠΑ 859,44
ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ 4440,44
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ
Άρθρο 1ο – Αντικείμενο
Η προμήθεια αφορά λογισμικά που θα εγκατασταθούν σε σταθμό εργασίας της Τεχνικής Υπηρσίας και στον server με σκοπό να καλύψουν τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων.
Άρθρο 2ο – Ισχύουσες διατάξεις
Για την υλοποίηση των ανωτέρω ενεργειών εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν. 3463/2006 (ΔΚΚ), του Π.Δ. 80/2016, του Ν. 3852/2010, του Ν. 4412/2016, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
Άρθρο 3ο – Περιεχόμενο υλοποίησης
Η προμήθεια αφορά σε λογισμικό το οποίο θα δοθεί σε dvd, cd, web app ή σε ηλεκτρονική μορφή όπως αυτές παρουσιάζονται στο παράρτημα 2. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ.
Άρθρο 4ο – Ευθύνη Αναδόχου, Αποζημίωση
Ο Ανάδοχος, είναι υποχρεωμένος να διαθέτει Προσωπικό ασφαλισμένο στους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς και παραμένει ο μόνος υπεύθυνος σε περίπτωση ατυχήματος του Προσωπικού του, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των ανατεθέντων εργασιών και ουδεμία ευθύνη φέρει ο Δήμος.
Άρθρο 5ο – Διάρκεια ανάθεσης
Η διάρκεια της παραλαβής των προϊόντων, ορίζεται το χρονικό διάστημα των 10 ημερών από την ημερομηνία της υπογραφής του Συμφωνητικού.
Άρθρο 6ο – Δαπάνες δημοσίευσης
Κάθε δαπάνη που απαιτείται για την εκτέλεση της παρούσας ανάθεσης βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο την Ανάδοχο Εταιρεία.
Όλα τα έξοδα της προμήθειας, καθώς και οι ασφαλιστικές εισφορές του Προσωπικού, οι φόροι κάθε φύσης, τέλη, άδειες και επιδόματα του Προσωπικού και γενικά όλες οι κρατήσεις προς τρίτους, βαρύνουν αποκλειστικά την Ανάδοχο Εταιρεία, εκτός του ΦΠΑ, ο οποίος βαρύνει τον Δήμο.
Άρθρο 7ο – Πληρωμή
Η αμοιβή του Αναδόχου για την εκτέλεση της ως άνω προμήθειας θα καταβληθεί με χρηματικά εντάλματα εκδιδόμενα σε βάρος της οικείας πίστωσης του δημοτικού προϋ/σμού, εφόσον έχει τακτοποιήσει προηγουμένως τις πάσης φύσεως υποχρεώσεις που τον βαρύνουν και απορρέουν από την οικεία Σύμβαση και έχει ολοκληρωθεί καλώς η εργασία χωρίς αντιρρήσεις και εν γένει προβλήματα.
ΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Η υλοποίηση της ανωτέρω προμήθειας, θα πραγματοποιηθεί μετά από σχετική απόφαση του Δημάρχου περί απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3463/06 (Δ.Κ.Κ.) άρθρο 209, όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και τις διατάξεις του Ν.4412/2016 και του Π.Δ. 80/2016. Η Δαπάνη της προμήθειας θα βαρύνει τον Κ.Α. 10-7134.002 του σκέλους των εξόδων του εκτελούμενου Δημοτικού Προϋπολογισμού 2020, με τίτλο: Προμήθεια προγραμμάτων Η/Υ.
Η έγκριση των δαπανών που προκύπτουν και η διάθεση των σχετικών πιστώσεων θα γίνουν με Απόφαση Δημάρχου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4555/2018.