Απόφαση Δημάρχου 7037/2023

Αριθμός Απόφασης/Έτος:
7,037/2023
Πολιτικό όργανο:
Συνεδρίαση:
Ημερομηνία ανάρτησης:
2023-04-25 02:38
Ηλεκτρονικό αρχείο:
Θέμα:

Ορισμός άμισθου Αντιδημάρχου

Περίληψη:

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Α. Ανακαλούμε τη μεταβίβαση στον Αντιδήμαρχο κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ
ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ του Ιωάννη (ορισθέντα με την υπ’ αριθ. 16436/05-09-2022
Απόφασή μας) των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων που αφορούν α) τη Διεύθυνση
Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής (άρθρο 11 του Ο.Ε.Υ.) και
συγκεκριμένα από το Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Ευρωπαϊκών
Προγραμμάτων (11§Α), εκείνες που αφορούν το Γραφείο Ευρωπαϊκών
Προγραμμάτων (άρθρο 11§Α.Α2) και β) τη διαφάνεια και την ηλεκτρονική
διακυβέρνηση καθώς και την εξουσιοδότησή του (η οποία επίσης του είχε
παρασχεθεί με την ίδια ως άνω Απόφαση) να υπογράφει έγγραφα τα οποία
αφορούν την άσκηση αυτών των αρμοδιοτήτων και τις πάσης φύσεως
αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στη Διεύθυνση
Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.
Β. Ανακαλούμε τη μεταβίβαση στον Αντιδήμαρχο κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ του Αγγελή (ορισθέντα με την υπ’ αριθ. 16436/05-09-2022
Απόφασή μας) των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων που αφορούν τη Διεύθυνση
Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής (άρθρο 11 του Ο.Ε.Υ.) και
συγκεκριμένα εκείνες που αφορούν το Τμήμα Τεχνολογιών, Πληροφορικής και
Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) (άρθρο 11§Β) καθώς και την εξουσιοδότησή του (η οποία

επίσης του είχε παρασχεθεί με την ίδια ως άνω Απόφαση) να υπογράφει
έγγραφα τα οποία αφορούν την άσκηση αυτών των αρμοδιοτήτων.
Γ. Ανακαλούμε τη μεταβίβαση στον Αντιδήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΙΟ ΠΕΡΡΑ του
Ιωάννη (ορισθέντα με τις υπ’ αριθ. 16436/05-09-2022, 4172/09-03-2023 και
4863/21-03-2023 Αποφάσεις μας) των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων που αφορούν τη
Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής (άρθρο 11 του
Ο.Ε.Υ.) και συγκεκριμένα από το Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και
Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (11§Α), εκείνες που αφορούν το Γραφείο
Προγραμματισμού και Οργάνωσης (άρθρο 11§Α.Α1), καθώς και την
εξουσιοδότησή του (η οποία επίσης του είχε παρασχεθεί με τις ίδιες ως άνω
Αποφάσεις) να υπογράφει έγγραφα τα οποία αφορούν την άσκηση αυτών των
αρμοδιοτήτων.
Δ. 1) Ορίζουμε τον ανεξάρτητο δημοτικό Σύμβουλο κ. ΘΕΟΔΩΡΟ ΠΕΤΡΟΥ
του Κων/νου ως άμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας –
Αγ. Θεοδώρων (σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 59 του ν. 3852/2010) για
θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού, νέων τεχνολογιών και καινοτομίας και
για το χρονικό διάστημα από 27/04/2023 (ημερομηνία δημοσίευσης της
παρούσας) έως και 31/12/2023 – λήξη τρέχουσας δημοτικής περιόδου, στον
οποίο μεταβιβάζουμε τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
α) αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και
Πληροφορικής, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 11 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ.
του Δήμου μας, και αφορούν το Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και
Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (11§Α), καθώς και το Τμήμα Τεχνολογιών,
Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε). (άρθρο 11§Β).
β) αρμοδιότητες Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
γ) τη δημιουργία νέων και την αναβάθμιση των υφιστάμενων εφαρμογών
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που βοηθούν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του
πολίτη αλλά και της εσωτερικής λειτουργίας του Δήμου.
δ) την παρακολούθηση των εξελίξεων και των βέλτιστων πρακτικών που
υιοθετούνται από εφαρμογές Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Έξυπνων Πόλεων
καθώς και την εξέταση των δυνατοτήτων ενσωμάτωσής τους στο Δήμο.
ε) την παρακολούθηση και τον έλεγχο της παροχής υπηρεσιών Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης προς τους δημότες με αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.
στ) τη διεξαγωγή καμπανιών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των δημοτών
και κατοίκων του Δήμου σχετικά με τη δυνατότητα χρήσης ηλεκτρονικών
υπηρεσιών και εφαρμογών.
ζ) την ανάπτυξη δράσεων σχετικών με την Αστική Καινοτομία και την
παρακολούθηση νέων τεχνολογιών του δικτύου Ευφυών Πόλεων.
η) τη μέριμνα για την τήρηση του νομοθετικού πλαισίου σε συνεργασία με Νομικό
Σύμβουλο για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στις
ηλεκτρονικές συναλλαγές των δημοτών.
2) Εξουσιοδοτούμε τον ανωτέρω άμισθο Αντιδήμαρχο να υπογράφει:
α) έγγραφα τα οποία αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του
μεταβιβάζονται με την παρούσα απόφαση και
β) τις πάσης φύσεως αιτούμενες άδειες των υπαλλήλων που υπηρετούν στη
Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.

3) Ο ανωτέρω άμισθος Αντιδήμαρχος, το αξίωμα του οποίου είναι τιμητικό,
κατά τη διάρκεια της θητείας του:
α) δεν δικαιούται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής
απολαβής που συναρτάται με την άσκηση των καθηκόντων του ως
Αντιδημάρχου
β) δεν εμπίπτει στις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 93 του ν. 3852/2010,
όπως ισχύει, περί χορήγησης άδειας άνευ αποδοχών σε περίπτωση που έχει
υπαλληλική ιδιότητα (όπως προκύπτει από την παρ. 5 του άρθρου 92 του ιδίου
ως άνω νόμου)
γ) συμμετέχει στην Εκτελεστική Επιτροπή του δήμου, αποκλειστικά, εκ της
ιδιότητάς του ως αντιδήμαρχος, και ως εκ τούτου δικαιούται την άδεια της παρ. 8
του άρθρου 93 του ν. 3852/2010.
4) Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του ανωτέρω άμισθου
Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αναστάσιος
Σακελλαρίου.
5) Ο ορισθείς άμισθος Αντιδήμαρχος υποχρεούται να υποβάλλει δήλωση
για την περιουσιακή του κατάσταση.
Ε) Κατά τα λοιπά οι υπ' αριθ. 16436/05-09-2022, 4172/09-03-2023 και
4863/21-03-2023 Αποφάσεις μας παραμένουν σε ισχύ.
Η παρούσα απόφαση: 1) θα αναρτηθεί στο Πρόγραμμα «Διαύγεια» κατά
τις διατάξεις του ν. 3861/2010, όπως ισχύουν, 2) θα δημοσιευτεί κατά πλήρες
κείμενο σε μία ημερήσια εφημερίδα του Ν. Κορινθίας και θα αναρτηθεί στην
ιστοσελίδα του Δήμου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 59 του ν.
3852/2010, όπως ισχύει και 3) θα τοιχοκολληθεί κατά πλήρες κείμενο στον ειδικό
πίνακα του δημοτικού καταστήματος στο Λουτράκι (με αποδεικτικό) σύμφωνα με
τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 284 του ν. 3463/2006.

2023-04-25T14:38:57+00:00 Απρίλιος 25th, 2023|
Back