Πέρρας Σωτήριος

27440 67978

info@loutraki.gr

Δημαρχείο Λουτρακίου,Ιάσονος   1,  Λουτράκι  20300

Πέρρας Σωτήριος

Αντιδήμαρχος Καθαριότητας & Περιβάλλοντος

Γεννήθηκε στην Κυρά Βρύση, όπου και διαμένει μόνιμα. Αποφοίτησε από το Γενικό Λύκειο Λουτρακίου.

Ασχολείται με την Τοπική αυτοδιοίκηση από το 1994, οπότε και εκλέχθηκε Κοινοτικός Σύμβουλος Ισθμίας. Μετά την πρώτη συνένωση Δήμων και Κοινοτήτων εκλέχθηκε Σύμβουλος στο Δ.Δ. Ισθμίας, με την «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ». Κατά τις Δημοτικές εκλογές του 2002 και του 2006 εκλέχθηκε Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ». Τα έτη 2009-2010, διετέλεσε Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πρασίνου.

Το 2010, εκτέλεσε καθήκοντα Προέδρου του Δημοτικού Οργανισμού Υγείας και Κοινωνικής Αντίληψης ΔΟΥΚΑΛΠ και τα έτη 2011 – 2014, υπήρξε Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, ενώ τη διετία 2014 – 2016 ήταν μέλος του Λιμενικού Ταμείου του Δήμου. Από το 2014 είναι εκπρόσωπος του Δήμου και ενεργό μέλος του Συνδέσμου Προστασίας Κορινθιακού Κόλπου ΣΠΟΑΚ (ΑΡΙΩΝ) και του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων ΦΟΔΣΑ.

Από το 2014 έως σήμερα είναι Αντιδήμαρχος Καθαριότητας & Πρασίνου του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων.

Επιπλέον, έχει διατελέσει καθήκοντα Γενικού Γραμματέα στον Α.Ο. Ισθμιακός, τον Εξωραϊστικό Πολιτιστικό Σύλλογο Ισθμίας και τον Ολυμπιακό Λουτρακίου (2004-2005). Είναι ιδρυτικό μέλος της Επιτροπής Υγιεινής και Ασφάλειας στο Καζίνο Λουτρακίου, όπου και εργάζεται.

Είναι παντρεμένος με την Τζίν-Μαίρη και έχουν 2 παιδιά, τον Γιάννη και τον Φρέντυ.


Σήμερα, είναι Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, με θητεία από 05.09.2021 έως 04.09.2022, με τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  • της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 15 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ. του Δήμου, και συγκεκριμένα από το Τμήμα Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας (15§Α) εκείνες που αφορούν το Γραφείο Περιβάλλοντος (άρθρο 15§Α.Α1) και το Γραφείο Δημοτικών Κοιμητηρίων (άρθρο 15§Α.Α3), καθώς και αυτές που αφορούν στο Τμήμα Πρασίνου (15§Β)
  • της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Διαχείρισης Απορριμμάτων, όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 16 του ισχύοντος Ο.Ε.Υ. του Δήμου, και αφορούν στο Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης (16§Α) και το Τμήμα Κίνησης, Διαχείρισης και Συντήρησης οχημάτων (16§Β)
  • της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών (άρθρο 10 του Ο.Ε.Υ.) και συγκεκριμένα από το Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (10§Δ) αρμοδιότητες που αφορούν στο Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής (άρθρο 10§Δ.Α.) και το Γραφείο Αλιείας (άρθρο 10§Δ.Β).

Στον ανωτέρω παρέχεται το δικαίωμα της εξουσιοδότησης υπογραφής εγγράφων, που αφορούν στην άσκηση των αρμοδιοτήτων, καθώς και την αρμοδιότητα χορήγησης των πάσης φύσεως αιτούμενων αδειών των υπαλλήλων που υπηρετούν στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πρασίνου.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

2022-02-10T10:31:08+00:00 Μάρτιος 31st, 2018|
Επιστροφή